Rugăciunea războinicului

Sunt ceea ce sunt.

Am încredere în frumuseţea din mine.

Creez încredere.

În blândeţe, am forţă.

În tăcere, păşesc împreună cu zeii.

În pace, mă înţeleg pe mine şi înţeleg lumea.

În conflict, mă îndepărtez.

În detaşare, sunt liber.

Prin respect pentru toate lucrurile vii, mă respect pe mine însumi.

Prin dăruire, respect curajul din mine.

Prin veşnicie, am compasiune pentru natura tuturor lucrurilor.

Prin dragoste, accept necondiţionat evoluţia celorlalţi.

În libertate, am putere.

În individualitatea mea, îl exprim pe Dumnezeul-Forţă din sinea mea.

Slujind, ofer ceea ce am devenit.

Sunt ceea ce sunt: Etern, Nemuritor, Universal şi Infinit.

Aşa este! Amin!

Stuart Wilde

Lasă un răspuns

