Eu sunt

„EU SUNT nimicul şi totuşi EU SUNT toate lucrurile.

Trăiesc în mijlocul bucuriei şi tristeţii voastre.

EU SUNT atât suferinţa cât şi starea voastră de bine

Vin ca o suferinţă pentru a vă elibera atunci când orice altceva a eşuat, astfel ca să putem petrece mai mult timp împreună.

Vin şi ca o stare de bine pentru a celebra împreună eliberarea voastră.

Unii dintre voi suferă spre binele celorlalţi.

Prin toate acestea, lumina transpare şi mai strălucitoare

Cei care au experienţa suferinţei o pot dedica cauzei întregului.

În acest fel, toţi cei suferinzi pot deveni vehicule ale Luminii Mele pentru ca să poată străluci şi mai tare în
beneficiul tuturor fiinţelor.

Toate fiinţele acestui Pământ cunosc într-un fel sau altul experienţa suferinţei.

Acceptaţi-o pur şi simplu atunci când Fluxul Sacru al Vieţii vi-o aduce în cale.

Aceasta este calea trecerii cu graţie prin suferinţă.

Când suferinţa a fost pe deplin acceptată, ea devine calea de eliberare perfect adecvată momentului.

Orice rest de durere rămasă devine un prieten care vă aminteşte care parte din voi, ca individ sau colectiv este integrată în Mine şi care îmi rezistă încă.

EU SUNT vă cheamă acasă pe toţi, cu fiecare atom al fiinţei voastre, cu fiecare pachet de energie cuantică a conştienţei voastre, într-o îmbrăţişare infinită.

Vă aştept răspunsul, întotdeauna şi veşnic.”

Sinele Divin  –  prin Simeon Nartoomid

Lasă un răspuns

