La Multi Ani!

nufar mov

Am implinit 5 ani!

Multumesc WordPress. Multumesc ca mi-ai dat ocazia sa scriu 5 ani aici, ani in care am crescut redescoperindu-ma continuu. Poate ca nu am scris asa cum mi-am propus la inceput – imi doream sa scriu aici ca intr-un jurnal, cu bune si mai putin bune, jurnal ce visam sa imi descrie „mersul”. Totusi, pauzele au fost foarte benefice mie, pentru a descoperi – in suflet – ceea ce trebuia sa fie desavarsit.

Multumesc celor ce au aruncat o privire aici. Mi-am lasat un strop din suflet in cuvinte si am dorit ca zbaterile mele, suisuri si coborasuri, sa ajunga la cei ce citesc.

Multumesc sufletului meu ca este inclinat spre a se exprima prin scris. Consider scrisul o punte intre oameni, o punte ce poate capata culoare si sunet atunci cand cuvintele vin de la sine, fara a trebui sa faci nici un efort sa le chemi…

Multumesc!

Lasă un răspuns

