Afacerea mea

Vreau sa incep o afacere, o afacere de 100 de articole pe luna.

Nu vor fi recompensate in bani, nu vor primi decat – poate – aprecieri si comentarii. Bineinteles ca in ochii multora va fi o afacere foarte paguboasa, timp irosit, fara remuneratie.

Pentru mine insa va insemna ceva. As castiga timp pentru suflet, mi-as demonstra ca am timp sa scriu. Va fi foarte greu, timpul nu imi ajunge oricum…

timp

Cand oare vom avea timp pentru noi, timp in care sa facem ce ne face placere, timp in care poate vom simti ca nu vrem sa facem NIMIC, dar in care timpul sa fie al nostru?

Greu. Imposibil?

Ramane de vazut.

One thought on “Afacerea mea

Lasă un răspuns

